LUCIA

Tindra hade sin skolbasar o luciafirande torsdag 11/12.
Barnen hade som alla andra år lagt ner hur mkt tid o ork o fantasi på en massa fint julpyssel att sälja till priser av 5kr, 10kr osv.. Ojj vad vi fyndade!!
En söt liten tändsticksask, e ju bra så här i ljusetider =) o apelsiner färdigpyntade med nejlikor, skönt slippa trycka in dem själva! haha.. o lite annat att hänga i granen.. Fika gjorde vi oxå (eller alla andra utom mamma mu =) ) o köpte lite lotter inför kvällens lotteri! Lite läskigt var att jag köpte 3st lotter, o vi fick nr 16, 26 o 95. När jag rullar upp lappen med nr 26 säger jag orden -den här kommer vi vinna på!! Orden bara ramlade ut ur munnen, jag liksom tänkte inget eller så..
O när det var dags för Felicia att dra vinnarlotten ur korgen hos utroparen ja vad står det på den?
-JO röd nr 26!! Haha tjejjen drog sin egen vinst, en jätte tjock målarbok!

Sen kl 19 kom lucia o hennes vänner o hälsade på......

Älskade storhjärtat hade ju lockat håret kvällen till ära, är det julfest så är det!!!

Mmmmmm......vad det smakade bra! =)

& så lillebror i pappas trygga famn... *KÄRLEK*


Kan inte fatta att det faktiskt snart är JULAFTON!! Helt otroligt men alltså sant.. Herregud ja som inte ens handlat hälften av klapparna, tur ja vet vad jag ska ha till alla o vart det finns att få tag i! =)
Tror bla jag o mannen måste ta oss till Toy´s i helgen...

Kommentarer
Postat av: Anna B

Så härligt med ett äkta Luciafirande! Visst går det fort. Det är bara att hålla i sig! Kram anna

2008-12-15 @ 21:20:14
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0