Sdr inatt?

Igår när det var sovdags sedan läänge (enligt en mkt kvälltrött man) hade jag ritktigt kraftiga sammandragningar/värkar som strålade ut i ryggen precis som de gör under öppningsskedet o förlossning, -how exiting!!
Hade haft känningar hela e.m, men väldigt oregelbundna, men nu var de fart på dem o nog insåg väl även jag att det är allra bäst gå o sova om/ifall det tänker ske ngt inatt!
Men hur lätt e de att somna full av förhoppningar o dessutom en sjuhelvetes värk i ryggen!? Men ja fixade det o nu när väckaren ringer för mig o Felicia 6.30 så var de stilla o lugnt, lite molande så där men inte alls lika aktivt *suck*

-Kan man hota en bebis om uppsägning därinne???!

Idag ska jag ner o helghandla lite, kanske man fixar lite gott käk -grillat javisst! =) & sen, sen inatt kanske lilleman väljer att titta ut, slutar vara så jobbig med mamsen o hålla på att luras med småvärkar hela tiden??

Milton kom igen nu!! Vi längtar ju såå efter dig hela släkten här hemma!!

Trevlig helg o på återseende, förhoppningsvis nästa in lägg e när vi ska åka in, eller med ett snyggt kort av lillprinsen? =)

/Mamma Malin

Kommentarer
Postat av: Lina

Hejsan! Tack för en fin kommentar på min blogg. Ja, det är alltid trevligt att träffas & käka middag & sitta & surra lite. Imorgon onsdag jobbar jag... /( tänkte på håret. ) Jag var in på morgon på Tidlöst & frågade Hanna vilken färg jag ska köpa på min lössvans. Sa att ifall jag ville använda den som den är. Så dom skulle färga en liten slinga & kolla om det fäster. Så jag skulle få hämta den imorgon. Hur är det på torsdag för dej? Eller blir det för sent på onsdagkväll? Efter jobbet? Eller ska vi vänta till längre fram,du kanske ligger på BB i veckan!!! Du kan ju höra av dej. Och så får jag se imorgon om det har fäst färgen på mitt hår. / Kramisar Lina

2008-05-20 @ 11:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0