BEBIS!!!!!!!!!

Jaaaaaaaaaaa ikväll har min älskade kissemamma blivit mamma för 2a gången i sitt liv! Hon fick ju som minnes 2 kissebebisar på alla hjärtans dag i år, dvs 14 feb.. =) o nu var det alltså dags igen........

Nu kl 19 kom den första lilla bebisen, en mörk-grå tigrerad skönhet med vita tassar o vitt bröst, tror lilla svanstippen oxå var vit..
Den andra va väldigt lik den första, den kom kl 21.30, men de var så svårt att se då den var så blöt!

Jag är iaf världens för tillfället lyckligaste "mormor", hihi, o så får man se om de kan tänkas bli ngn fler..??

Nu ska ja upp o kolla till dem, jag LOVAR det finns inget finare än kissebebisar, jag kan sitta o titta o pilla på dem hur länge som helst!! =D

/Mallan

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Hej älskade Malin! Tack för sms. Så kul när du hör av dig. Du måste ta lite bilder på missungarna så jag får se dem här i bloggen. Om en vecka exakt eller kanske en dag tidigare är jag på plats i Arjeplog! Men fy så jag har gråtit över att lämna mina jobbarkompisar! Värsta jag varit med om. Och Stockholm! Det är nog det värsta av allt. Min håla jag bor i just nu blir det bara skönt att lämna. Hör av mig när jag kommit upp!

2008-11-24 @ 07:56:35
Postat av: Malin!!

Hej Charlotta!!

Ja jag ska lägga ut nytagna kort på dem små, e bara lite svårt då hon gätna gömmer dem vid tissarna o under sin svans, hihi.. =)

Vi måste ses snaaaaaaaaart, detta kommer bli så bra ska du se!

KRAAM Malin

2008-11-24 @ 08:00:33
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/
Postat av: cissi

Naaaw!! =) Så himla göllat, då kan ni räkna med besök av oss inom en snar framtid!!! :D Hehe. Verkade de friska och krya då?

2008-11-24 @ 18:13:03
URL: http://benjamineriksson.blogg.se/
Postat av: Lina

Vad kul! Såg ditt mess idag. Vaknade med sån migrän, så jag har sovit på förmiddagen. Men imorgon ska jag jobba. Vi kommer & kollar på dom så fort vi har tid någon kväll. Nu jobbar jag varje dag & så är det ju långöppet på torsdag & skyltsöndag, så det är mycket nu. Men någon kväll ska vi väl ha tid. Kan du inte lägga upp ett kort på dom små? Ha det så bra & så får vi höras. Är du på byn någon dag, så kom in på jobbet & drick en kopp kaffe! / Kram

2008-11-24 @ 19:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0