Brända ägg!!

Förbannade k*k jävulens jävla sockerärt minne jag har!!!! ÅÅh!!

Hur gott e de inte med kokta ägg till frulle, liksom bara sovvelita dem som de är, INGET annat!, bara glufsa i sig en par 3st.. O är dem dessutom färdigkokta så de e bara värma dem i typ 10sek i micron e de ju dubbelt så bra..

Ja de var min tanke iaf där jag satte igång 4st, tänkte till frulle o ev sen ett till mellis.. Lägger barnen o sätter mig vid datan, -med en minneslapp alldeles vid tangentbordet! Men tror ni jag kommer ihåg??? -NÄE!

Hunden verkar orolig o vandrar, gnäller lite... Så ja kliver upp o hyssjar han, fan väck it barnen! =/
OJJ de ryyyker i köket -FAN!! MINA ÄGG!!

Jepps, jag rycker tag i kastrullen där det ligger 4 förkolnade ngt som ska verka vara hönsägg, ja vilken sort då?? Ja inte den sort jag köpte i butiken... o springer ut på bron.. i gröna tunnan ligger nu min efterlängtade frulle...! =(

& inte nå proteinpulver har ja hemma heller, suck!

Så nu går ja i säng, bajj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0