Dagen innan dagen D...

Jaa jag har bytt dag för invägning, känns liksom som mer aktuellt med onsdagsvägning med alla våra rutiner här i hemmet.. =)
Så nu kör jag o GI polar´n Mona ihop, vi kan dela våra tankar o känslor så här dagen innan dagen D =/
Iaf så känns det spännande o nu vill ja gärna ha gått NER denna veckan, men ja vet jag varit sämst på dricka vatten o mina mellanmål denna veckan med -som alltid!

Men idag har ja vart extrem igen o det har infunnit sig en gå-ner-i-vikt känsla i kroppen, en promenad har oxå hunnits med =) Riktigt najjs!
Men som sagt iaf en 1-2 hg kan ja väl få lossat? *pliiiis*

Jaja, nya takter e det i min kropp nu, o jag njuter av mina rutiner o mitt sätt att behandla min kropp på!

Krams o god natt...... /Malin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan! Nu har vi ju inte träffas på ett tag! Provade att ringa dej i fradags, hem, på mobilen & messade angående pengarna till jultidningarna. Har du lagt ut, så att jag kan betala dej? Det lät inte som någon bra dag med allt trassel. Inte kul när all skit händer på samma dag. Vad gjorde ni i helgen då? Kom & dricka kaffe nån dag! Du, kommer du på torsdag på Me&I partyt kl 18.00? Hör av dej! / Kram kram

2008-11-18 @ 22:19:13
Postat av: Lina

Än en gång glömmer jag att skriva vem meddelandet är från. Men du kanske förstår ändå! / Kram

2008-11-18 @ 22:20:45
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):)

2008-11-18 @ 22:30:02
URL: http://matildaabergs.blogg.se/
Postat av: Pappa.

Hej min älskling, jättekul att du har lagt ut bilder på min farsdagspresent.Den är jättefin. Hoppas att vi kan ses till helgen. PÖZZ PÖZZ

2008-11-19 @ 12:50:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0