Hjälp...

Herregud kommer mina provsvar nu imorron..? (Fick bara denna tanken nu där jag sitter här framför datan o bloggar...)Borde dem väl, de brukar ta en sisådär 5-6 arbetsdagar att få veta.. Fan man e för insatt i sånt där själv när man jobbat så pass mkt inom vården o spec på Lab.. =/
Men ja hoppas då iaf att det kommer ett brev och att allt e OK, o inte att telefonen ringer o det är skyddat nr, ja vet ni -då ta mej fan dör ja där jag står!! (för jag vet att de ringer om de e ngt vajjsing me svaret..)

Nåja, då får dem ta bort hela jävla skiten, hela musen om dem vill, ja ska inte ha nå skit "därnere"! =D

Men men, hur e de nu min mamma säger

-90% av det man oroar sig för uppstår aldrig!
-pliiiiis de e väl ja de?

/Natti.....

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag håller mina tummar och tår för dig!



Jamen så dumt av mig, klart de var julklappar! :P

2008-11-26 @ 22:45:11
URL: http://benjamineriksson.blogg.se/
Postat av: Lina

Hejsan! Nu var det längesedan vi hördes av. Har jobbat & jobbat. Igår var jag hemma 22.15 har haft så mycket på jobbet. Jag & mamma jobbade över & gjorde allt klart igår inför skyltsöndag, tjejkvällen m.m Fast vi tog en paus kl 18.00 efter stängning & gick & käkade med Birgitta & Berit på nya cafe Storgatan. Sedan gick vi tillbaka & jobbade. Jag kan inte vara barnvakt den 3:e eller den 10:e, vi måste vara två, & så har mamma lediga dagar att ta ut. Kanske passar bättre en annan gång. Är så himla mycket nu vid jul. Men vi får ta & hinna träffas snart! / Kram

2008-11-27 @ 23:20:13
Postat av: Lina

Du, måste bara säga att jag håller alla tummar & tår på att det är bra! Hör av dej! / Kram

2008-11-27 @ 23:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0