Invägning....

Ojojj denna veckan kan bli hård, eftersom jag låg i magsjuka förra veckan både mån & tis o sedan vägde mig ons så kanske ja var hyffs tom i magen...Eller klart som fan ja var det, hade sprungit på toa ett x antal ggr + kräkts som ett svin! Så -9hg kanske inte var själva sanningen...? Men men huvudsaken att jag stått stilla, för då tycker jag att jag gått ner iaf denna veckan.

Tror det blir onsdagsvägning med.. Känns som en mkt bra dag att väga sig på! =)

Har ikväll beställt hem mer av nord-europas jävlat i särklass underbaraste proteinpulver, då mitt blev helt slut ikväll *paniik* Smaken är så grymt god, i klass med chokladpuddig!! Nammi! Blandas med mjölk..
Beställde i smakerna double choklad & pistage-kokos.. E så väldigt bra ha hemma, äter ofta detta till mellis eller som en snabb frulle medan man klär barnen o ska iväg på dagge! =)

Nu var det inte alls denna smaken ja köpte, men den kanske får komma hem i lådan den med ngn gång, någon som testat den?


Kommentarer
Postat av: Benjamin

Är de från Eiselt? Har testat det mest från dom isf =)

2008-11-07 @ 09:10:48
URL: http://benjamineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0