Jobbat idag!

Faaaan minns inte sist de var så sjukt kul att vakna o veta att man ska till jobbet!! =) Fast å andra sidan har ja ju vart mammaledig sen Tindra föddes maj 2006, dvs snart 2½ ÅR!!

Har fått extrakneg på Helena´s så ja kommer jobba extra o hjälpa henne, var några år sen sist, (innan Flisan kom till världen) men de kändes riktigt bra o jag kände mig som hemma!

Lånade hem ett gäng kläder, men e alldeles för trött för att posa o visa ngt.... Blev iaf den där klänningen som jag pratade om, en jeanskjol, ett par strumpbyxor, en top samt ett halsband.. Kanske jag får ha på mig de på 30 års festen som hägrar nu på lör. Fi faan så kul vi ska ha!!! =)

Nu ska ja smurfa lite till, sen sova..

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad kul att det har gått bra idag. Jag har faktiskt haft ganska mycket idag, nu när det börjar vara nära till farsdag. Så det blev klänningen, superfin är den! Blir kul att se det andra som du har shoppat... blir ju super till kalaset! Nu ska jag ta & gå i säng. Vi får höras. Ska hämta hem resesängen som är hos mamma & pappa till lilleman kommer. Och Tindra & Wilma kanske somnar tillsammans. Vi ska ha en riktig myskväll på lördag. Wilma längtar tills det blir lördag.

Sov gott! / Kram

2008-11-05 @ 22:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0