Mamman...

Ett snyggt halsband..


Grymt snygg jeanskjol..!! =)


I egen hög  person..


å igen..

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Du är grym Malin! Om jag var ung skulle jag köpa en sådan kjol på direkten. Ursnygg!

2008-11-05 @ 23:03:55
Postat av: Bloggaren MallaPallan själv!! =)

Men ditt snyggo brullan!!! Haha jag kan ana hur mkt du vill testa den sen..? hehe.. =D PÖZZ!

2008-11-05 @ 23:06:41
Postat av: Cissi

Skitasnygg kjol! Den såg som på nåt konstigt sätt rätt varm och mysig ut, fast det var en kjol, hehe.

2008-11-06 @ 20:40:51
URL: http://benjamineriksson.blogg.se/
Postat av: Lina

Skitsnyggt bruden, du kommer ju vara hottast på festen! / Kram

2008-11-06 @ 21:26:07
Postat av: Benjamin

Haha, Ja dendär magnus är lite speciell. Synd bara att en påse av DoublePro räcker typ 1 vecka för mig. Men ack så goda, dricker det ibland bara för det är gott. Sen har jag hört ryktas om att det ska bli onyktert imorgon.... =P

2008-11-07 @ 22:10:31
URL: http://benjamineriksson.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej hej! Ja våran mysstund på tuman hand var det bästa!! Hur mysigt som helst...nu är vi då hemma som sagt, ska försöka göra en tidig kväll! :)

ja vi måste verkligen ta en tjejhelg här någon helg framöver!! Johan rymmer nog iväg fast vi skulle säga att han kunde vara hemma! haha nä, vi ser väl. Jag kan höra av mig imorgon eller någon annan dag i veckan för nu ska vi sussa och jag har pysslat med något sedan vi kom hem tills nu. :)kram bästa syster

2008-11-09 @ 22:02:16
URL: http://emmaumeabo.blogg.se/
Postat av: Brullan igen

Du Malin. Jag pratade igår med en kille/man som heter Thomas och som bor granne med er. Han vill hyra ut sitt hus i Arjeplog till mig. Håll alla tummar för att jag får hyra det och att det inte blir alltför dyr kallhyra! 3 r o k... helt perfekt ju. Och då kan jag ha alla mina egna saker med mig.

Ha det bra. Och jag hoppas vi träffas snart. KRAM

2008-11-10 @ 05:26:49
Postat av: Cissi

Ja, men det blev så att Benjamin for iväg till jobbet redan söndagkväll. Hela söndagen gick åt till å packa, tvätta handla mat å så :P Men vi tar det en annan helg :D

2008-11-10 @ 11:28:10
URL: http://benjamineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0