Onsdag..

Jaha så var det onsdag igen o det var med viss oro jag ställde mig på vågen, har ju stått still i fleeera veckor nu, eller iaf först 2 veckor, för sen förra veckan lossa ja ju ett helt hg, haha! Jag ville verkligen INTE ha stått stilla!
Iaf så var dagens resultat -4hg, ganska så nöjd e jag dessutom, nu visar hela härligheten -8kg! (ja tycker förresten de e så kul nu då jag väger mig en eller max 2ggr/vecka, o inte varje morron som förut, de e så mkt mer spännande! =D)

Dock tycker jag de e ganska svårt med detta med rutiner i mitt arbete, tur ja bara jobbar då o då, men ja försöker ha vattenflaska/mugg samt äta snabba mellanmål, som frukt eller en bar.. Men jobbar jag ensam o det hela tiden kommer in kunder e de lite svårt på den biten,.... Men men, tack för dessa 4 hg denna veckan! O mer ska de bli...! =)

So long! //Mallan

Kommentarer
Postat av: Cissi

Bra jobbat! =D hihi.

2008-11-26 @ 19:42:53
URL: http://benjamineriksson.blogg.se/
Postat av: Cissi

Naaw jag vill me ha en sån gris =) hihi. Blev de uppskattade? Jo det var nog Bennes mor du handlade av, tror hon sa att hon skulle jobba tisdag.

Du kan räkna med att vi kommer o tittar på kissebebisarna snart! =)

2008-11-26 @ 21:16:05
URL: http://benjamineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0