Bakat har jag med gjort idag, allt enligt GI!



Yes, alldeles riktigt, jag kände att jag kan ju faktiskt ta med mig ngt gott till efterrätt om pappsen bjussar på middag!?
Så jag letade i min GI bok efter ngt gott, hade dessutom en philla ost hemma i kylen som behövde göras ngt på inom kort..
Jag hittade ett dundergott recept på Cheesecake muffins! Med nötter, phillaost, ägg, mörk choklad o annat smått o gott! Dem var ljuvliga! Men pappa sa, -ja, jag vill då inte äta ngn fler än en/månad! HAHAHAHAAAA!!



Sen lånade jag en plattång av pappa, I know, nog VET att mannen har en hemma, men Vars?? Det vet ju inte ens han? O jag som bestämt mig att ta ut alla mina extensions ikväll så frissan kan slinga mig utan problem med trasslande ext..! Så nu e dem väck, men nya ska ju i på fre igen, o några kommer jag återanvända, sparade faktiskt hela 45 st bruna som jag ska sätta i underhåret, riktigt snajjsig hoppas jag på bli!? ;-)

Ringde o god nattade Magnus ikväll o berättade om lånet av tång, -Men älskling, tror inte du jag har fleeera sånna hemma? -Ja, nog FAN vet jag de, men vet du ens VAR exakt dem är då??
-Nej ingen aning var svaret jag fick....

Jag ÄR bäst på fixa saker o ting själv!! =))

Så här kommer trötta kort på mammsen i kvällens korta hår, imorron slingad o på fre e.m kirrad o snygg?





Ja men allvarligt, måste berätta Tindras kommentar idag då jag hackade gurka ( eller Durka som hon säger)

-Mamma, jag vill åsså ha durka!
-Här då! Ger henne en ganska stor bit av sista biten... Den var riktigt rund o jämn..
Så tittar hon på den o säger, -Titta, den ser ut som moffa! =)
-Öööh, ok?? Hur menar du nu Tindra?
-Ja men som moffas HUVOD!

Nu dags att sova, 2 snoriga barn ligger just nu o sover, så de blir att vakna lite då o då inatt med nezeril i högsta hugg!

Natti......... Zzzz..



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hallå! Nu är äntligen vårat internet igång igen. Så nu har jag just lagt in ett nytt inlägg på min blogg.

Och du har ju lagt in massor av fina kort sedan jag var in sist. Jag tycker du är fin i lite kortare hår också...men det blir nog jättefint med det ljusa, och kul att ändra ibland. Man blir lite less & behöver förändringar, jag skulle vilja göra nå med mitt hår, vet bara inte vad? Något förslag? Vi får ta & träffas nån dag. Kanske i helgen? Ha det så bra! / Många kramar till dej

2008-10-16 @ 22:39:32
Postat av: Lina

Skrev ju inte vem kommentaren var ifrån...men den är ju från mig! / Lina

2008-10-16 @ 22:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0