Blandade pixs!!

Sådärja, har ju glömt vad som mötte mig efter förra helgens promenad hemma på gården, vid bron på uthuset låg ju mammas lilla Missan o solade sig, hann inte fota henne,så hade hon sträckt på sig o kom för att kramas......


& för att inte tala om denna mannen, finns INGEN som har den röstresursen som Zlatan, de går inte sova med honom i samma rum, han e värre än en högt snarkande morfar!! =) Han kurrar...kurrar...o KURRAR sååå högt!!


Inne i huset igen, möts jag av Magnus som viskar.. Ok, tänker jag, barnen sover... O där ser jag lilla TindraLo (ett av mina smeknamn på henne, men va e de man säger -kärt barn har många namn..!) som väntat o väntat o.............SOMNAT ! ! i lillebrors liggdel till syskonvagnen, skönbönan..


visst e det ngt speciellt med ett sovande barn...? Varmt, gott, tryggt och vackert........ KÄRLEK tror jag känslan heter?



& så lite uppdatering med dem ljusa slingorna, imorron ska jag ta kort på resultatet, har ju klippt mig idag!!



& den store gnagaren, o då menar jag inte någon av våra långöron där hemma, (kaninerna..) utan självaste lillprinsen!! Han dreglar o dreglar, o då han gnagde på moffen kände han en bissing på G, hjälp min bebis?!? Inte ska ju han ha tänder ännu va?!! =)


Liten o stor hand.... båda fulla av värme & kärlek, så stor o så svår att säga med ord! Men här finns MKT av den varan!!!



Stor bruden har ju ikväll vart på sitt första pyjamasparty, hel nöjd att få ha Moster Emmas gamla avlagda pyjamas, som mommo sytt till henne.. Kul att den lever kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0