Bredbandet..........igen!!

Jaa så ska vi tydligen vara drabbade av vara-utan-&-bli-galna-av-inget-bredband-i-hemmet IGEN!!
Som ja skrivit förut har vi haft så mkt tjorvande med vår leverantör så vi har bytt, men då skulle detta ta 8 (!!!) dagar innan dem skulle kunna koppla in sig...... suck!!
Hur beroende e man inte av data o internet?? Ja men massor! Men iaf så har jag ikväll loggat in mig via mannens telefon, går ju ruggigt s.......a.........k.........t......a... Men men, ja kan uppdatera mig iaf! Iaf ikväll, få se då om han  lyckas med min tele så jag kan ha internet denna veckan, han e ju borta nu igen, o med han hans telelur.. =(

Usch o fy, ytterligare en helg är förbi =( o jag har ångest över att bli ensam hemma igen, måtte det inte komma mer snö, ja läste alldeles riktigt, det var SNÖ här i helgen, herregud så ska den skiten oxå ner! Nej men de blir faktiskt vitt, rent o vackert när den kommer, men dock kallt, isiga rutor o barnen måste kläs på en hel del innan man kommer sig ut genom dörren.. O jag har inga vinterluddor på bilen, men blir de kris ringer jag ngn snäll o händig karl som fixar de till mig, får väl blinka o ta fram rådjursblicken..? ;)

Men nu ska jag i säng, trött nå enormt i ögat.. Inga bilder här nu, som kanske förstår, men de kommer!!

Imorron dagen D igen, hoppas på några hg minus..... Kram o natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0