Dagen i bilder.....

Blev bjuden (eller nåja, JAG bjöd in mig på middag) hos pappsen idag! Flisan har sovit hos han tis-ons & så ville dem båda att hon skulle få stanna ytterligare en natt..
Nu var det oxå så att hon stannat o sovit hos mormor i sön-mån, o i sön kom hon dessutom från pappa o till oss.. Så i veckan har hon endast hunnit sova en enda natt här hemma!
Sagt & gjort de e väl klart att hon får sova hos moffa en natt till, men hennes ryggsäck behövde ju uppdateras, o lite kläder o dyl, så jag kom med det smarta förslaget att ja kunde ju lev detta om han bjöd på mat! ;)

& ojj vilken underbart god middag det blev, jag som e en ÄLSKARE av lax fick lax på saltbädd, remolad sås (pappa försökte bjussa o bjussa, men -nej tack sa Malin, (alias Anna Skipper) det är inget för mig! HAHA
O potatis, tunnbröd o sallad o det var sååååååååååååå GOTT ! ! ! ! ! Fick ju t.om med en matlåda med mejj hem! ;))

Sen blev det race o moffe spelade gitarr o sjöng..... O barnen................ja ni ser ju...............dem rejjvade!! Och inte var det så lätt få med dem på kort inte!







& så lilla moffen............



& Milton han va oxå med såklart =) Snart kommer han väl oxå stå där o stampa takten tills han e alldeles svettig!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0