Onsdag....en massa kul!

Åkte ner på morron jag o Milton, gjorde lite ärenden på byn o svängde sen förbi min faster, o där var båda mina fastrar o kusinens dotter på 3 år, va skojj!!
Det blev riktigt tjejjstarkt så vi beslöt oss för att fara ut o äta, gotti gotti, Mallan åt en kycklingsallad! =)

En liten barnvakt...



Annars har mest dagen bara flutit på o jag har tagit den som den kommit.. Åkte ju på migrän igår kväll runt 20-tiden, så det vara kort o gott lägga sig samtidigt med barnen, så min egentid flög sin kos! =/ O hela denna dag har jag vart så tung i huvudet o dunkat o haft sig.... suck, ja hatar verkligen detta dilemma, det finns inte mkt annat att göra än att sova när det är som värst, o sen genomlida det onda..

Ikväll la jag barnen runt 20 o då kom Lina så vi har förlängt hennes hår, o SHIT SÅ SNYGG HON BLEV!!!

Första varvet slingor... (Lina håller bort håret så vi kunde ta "före kort", detta höll ju på glömmas!! )


Håret var jätte jätte fin kvalité så det glänste o var svårt fota... Nu är ju inte heller allt hår ihopkammat.. & sen var det dags för färgen!! ( med den fotades aldrig för håret var blött o klockan var mkt så det var dags åka hem & för mig att gå o sova)


Titta likheten, enda bruna nyansen man kunder beställa, o så var den så lik!! =) Men nu e det färgat så allt e samma guld-fina-brunfärg, sen ska bara frissan få sätta saxen i det o klippa ihop det med det egna håret..
Håret vi satte var s.k Ringhair, 100st,  blev mkt tjockt o fint! Lyckliga Lina!!


Ska se till att fota henne i nyfixat hår med ngn dag så man ser den nya-lyckliga-snyggis-bruttan, en nöjd Johan hon kom hem till kan jag tro...? ;)

Tusen tusen TACK Lina för en mkt trevlig kväll med hår & en massa surr ikväll, vilken egentid vi fick ihop det!!
En massa special hugs just for you!
=))


Men nu e det dags packa inför dagen imorron, vi ska ta faster med oss o åka hem till mommo o Janne! Där skulle vi bli serverade Taco´s till lunch, fii faan så mumma!

God natt god natt & sweet dreams....
//Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0