TOMTEN SER DU DET HÄR??

Klicka för att stänga fönster


Åååååååh jag VILL verkligen ha detta i julklapp, vad ska jag göra för att Tomten Alias Magnus ska fatta huuuuur mkt jag vill det??
Ett halsband med 3 siffror på. med namnen på alla mina barn, samt ett silverhjärta med Magnus namn på kostar förvisso ca 1300kr.. Kollade in det i guld, men där slutade priset på dryga 4500kr (!!)

Men Magnus vill inte ge mig detta, han TROR de bara är skräp som kommer ligga o drälla överallt??! E han inte riktigt klok!?!! Min tatuering med barnens namn är det bästa jag satt på min kropp, men den syns inte alltid.... =(

Jag vill ha detta!! Sa det till han igår, men jag tror inte han kan förstå vad det skulle betyda om jag fick ett, tyvärr men karln fattar inte detta med halsband, smycken & Malin G!!? *me love*

Så jag sa kort o gott, ja då köper jag det själv som en julklapp från tomten! Hej hopp!!

smycket finns på www.familjesmycken.se


Kommentarer
Postat av: Lina

Men det var ju jättefint! Skulle ju passa så bra runt din hals, eller hur...fattar han inte det! Med alla namnen på, efter lite mera övertalning kanske...

Skitsnyggt var det då! / Kram

2008-10-19 @ 14:59:13
Postat av: Anonym

Tack för tipset. Har nu precis beställt smycke med mina 5 barns namn! Behöver jag när jag flyttar till Arjeplog och kommer längta ihjäl mig efter mina barn emellanåt! När ensamhten tränger sig på är det familjen som är viktigast... Kram

2008-10-19 @ 22:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0