Veckans uppdatering...

Jaa ytterligare en jävla besvikelse då vågen endast visade -0,4 kg.... SUCK! Men det är så sjukt, för då jag väger in mig måndag morgnar e de oftast bara ngt ynka hg, men om jag sedan väger mig nästa dag el 2 dgr senare så visar det en massa minus, typ 1 kg!?

Jag har vart otroligt kass på komma ihåg mellanmålen i helgen, o endast ätit frulle, lunch o middag, dvs alldeles för lite =(
Sen däremot vart ganska dålig på komma ihåg att dricka, vilket jag oftast gör då ja börjar vara lite smått hungrig, eller bara ja kommer ihåg de...
Så jag pratade med Mona idag, o hon trodde som jag funderat på, att byta invägningsdag till tis el onsdag (för det går så himla bra under veckan med mellanmål, dricka vatten o motion, jag har ju bara mig själv o barnen att tänka på) att det kanske behövs rensas ut lite slaggprodukter efter en lite slarvig helg för att resultaten ska bli rättvisa..?

Så jag gör ett nytt försök imorron med invägning.. Dessutom var jag även denna morgon oammad..

Mobiltelen e mitt allt nu, då jag kan surfa via den! Jippie!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0