Min happy birtday!

Vaknar efter en mkt skön sovmorgon (minns faktiskt inte då jag hade en sån sist, visst våra barn e duktiga på sova på morron, vi vaknar oftast runt 7-½8... men att få ligga kvar extra i sängen, inte gå ner, trött i ögat o fixa välling o dyl...) av att Tindra ropar hur glatt o piggt som helst -Domorron snydding!!! (godmorgon snygging) O ett paket rätt på min snorkel! -Men din sköna unge! Känner den där känslan då jag tittar på henne, o inser hur mkt man älskar dem, de små liven!

Jag får ett sällskapsspel av dem samt en fin Anders Petter kaffetermos, känner mannen mig?? ;)

Jag ÄLSKAR spel o kaffe då of course, men de vet nog alla vid detta laget.. =))
Sen tittar Magnus på mig o säger -jaa, älskling, dig e de ju ingen idé bjuda på frukost på sängen, eller de e då svårt som faan, du som e så stenhård med ditt Gi, men jag tänkte få bjuda på stekt bacon o ägg om du kommer ner... Känner samtidigt doften av nykokt kaffe -Nammi!!!

Under dagen går telen varm av alla som önskar mig en bra födelsedag o sen bjuder vi mamma o Janne på tacos till middag o jag får ännu fler najjsa presenter..

En kommentar förresten av min äldsta bror Patrik som ringer o grattar:
-Grattis! Jaha, känner du dig nå äldre?
-Nähää svarar jag, ja har dock blivit såååååå mkt snyggare!!!! ;)
-Jahaja, för att du fått ytterligare en rynka i ansiktet då..??

GUBBE! Hahaha...

Sen har vi vart på dop i Mariakyrkan i Sävast, barnens lilla tremenning Allis döptes idag. Så här kommer lite foton från barnen o deras morfar i de snygga stassarna, o Tindra som Älskar då mamma gör så hon får trollhår blir givetvis stylad hon med! =)








& imorgon e de invägningen igen, fi faan e en sån där kväll ikväll då jag känner mig tjock o stor, men har ju faktiskt inte fuskat alls denna vecka, endast intagit en "vanlig kaka" på dopet idag en sån där choklad cookie, ganska god, men kanske ändå onödig, iaf för smaklökarna.. Jag blir mer tillfredsställd av lite mörk choklad el naturgodis.. Dock vart dålig på att dricka mkt vatten i helgen o ev ätit lite för lite.. De e ju så mkt man vill hinna göra då mannen e hemma, så man glömmer bort dessa små mellanmål..nåja, vi får väl se vad uppdateringen imorron säger...


Kommentarer
Postat av: Lina

Så helgen har varit bra, med många fina presenter. Känner du dej gammal nu? Fina kort även här! Tänk att det är så kul med kort, ska vi kanske srappa nån kväll? Surra, klistra kort & dricka kaffe! Var hemma så sent i lördags & då väntade främmande på bron, sedan kom det mer främmande. Hade ju tänkt ringa dej & sjunga på födelsedagen. Men jag övar i veckan, så på fredag får du höra min ljuva stämma :) Är det något speciellt ni önskar er tillsammans? Vill gärna veta. Ha det bra! Många kramar! / Lina

2008-09-30 @ 15:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0