Uppdatering..

Vet att rekommenderad nedgång/vecka är 0,5kg, men kan ändå känna en besvikelse att jag endast gått ner 0,4kg nu. Men det e kanske inte så konstigt, endast en enda promenad denna vecka pga min förkylning.. Dessutom hade jag inte morgonammat lilleman heller... Men tänk hur illa de kan kännas? Bättre tänka de e ju faktiskt ändå åt rätt håll..? Tror fasiken ja måste väga mig imorron istället då ja ammat, de va ju heldumt faktiskt att stå där me termosarna fulla i mjölk!
Så uppdatering imorron,  nu gäller de.. Haha

Ikväll har jag Tupperware demo här hemma, o Magnus kikade i katalogen o snacka om att ha dubbelmoral, han tjatar alltid om att man har demos hit o dit o bara shoppar en massa skit på sånna här träffar, haha.. Han ska då beställa stora kockkniven samt knivslipen, då spelar de ingen roll??
Men ja e bara nöjd över de, då de e jag som kommer få användning av den, för att se Magnus i köket e absolut ingen vanlig syn.. Jo då han sitter o avnjuter maten som frun lagat till honom! =)

& du pappsen..?? E du intresserad av lite burkar (ALLA gäster får förresten en fin burk ikväll på 5dl) så kom förbi?? KL 18 e de, annars kan du ju alltid fika litte? PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0