Måndag & ny vecka..

En helt vanlig måndag har detta varit, hunnit med alla morronsysslor + en prommis & ett fyspass här hemma med lite benböj & situps osv.. Känner av låren sedan slalomen igår =D

Hittade lite fina kort sedan veckan som varit, påsklovsveckan med mkt utevistelse!




Sen allt detta med dietande & torsdagsvägning har ja struntat i att skriva om, då ja står helt stilla nu, blir lite less men men.. Så nu ska ja bli bättre på motionera, synd bara att både ja o Milton e snuviga..
1h promm med honom i vagnen idag var mkt skönt & helt ok mat hela denna dagen, även vattnet har kommits ihåg, så kanske vågen säger minus på torsdag..?

Dagens middag, total ide´torka då Tindra önskade gröt! Så ja grillade lite kycklingfile & tomat samt ett stekt ägg..

Måste även skriva om en mkt positiv sak som hände mejj idag, igår fick jag reda på att jag vunnit en tävling hos www.livetibyn.blogg.se , en mkt fin plansch att sätta i mitt nu så vårfina & städade kök!
Så ringer telefonen i em, medan ja leker med barnen på golvet, då är det -hör & häpna! PAPPAN till tjejjen som gör dessa planscher!!!! som ringer mig när han ser att jag vunnit!! Så himla söt! Han tyckte det var så kul att jag vunnit som e från Norrland, där han e barnfödd, sen visar det sig att jag o han bott i grannbyarna som små!!
Så vi pratatde lite om norrland, om hans flicka & 5 månaders barnbarn samt mina affärer, sen la vi på & jag kände bara -men himla vilken mysig prick som bara ringde så där, ja blev verkligen jätte glad!
En prick i himlen till honom!!! =)

Så över till dagens middag...


Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0