Tisdag morgon..

Vakna av hund j*veln som ylar o ylar, jaaaaa vi har en löptik ibyn, typ 2 hus bort, *suck*  Skulle lätt kunna GE BORT honom den här tiden på året, helt seriöst!! Strax före 06 ylade han som värst men ja OCH barnen lyckades somna om, thank god!! Sen igen strax före kl 07, då rusa ja upp o skrek så ja tror ja väckte hela byn -förbannade hund, håll!!!!!!

Jaja, iaf sen myste vi i sängen, Milton låg o pratade, pappa, hej hej o dääää.. Haha & så trummade han med fötterna på spjälsängen =) & jag läste lite böcker för Tindra innan vi masade oss upp..

Tindra bäddade ner sig i soffan till Dora utforskaren & åt sin välling, jag o Milton bredvid.. Ut med hundskrutten så man får en lugn stund, men inte blir de ju nå bättre för honom utomhus i band....!! Han ylade så ja va tvungen ut o skälla lite grann, men de spelar inte så stor roll, de händer inte så mkt mer än att han e tyst tills ja stänger dörren igen typ..

Sen lekte barnen på golvet i köket, jag fotade & filmade litegrann, Tindra som älskar att sjunga sitter så gärna med lillebror o sjunger, vinkar & klappar händerna, & han e så lättroad, gapskrattar & härmar henne, han e såååå söt då han klappar händerna..!! Sen när man säger -braa!! Så blir han lite rörd & så åker händerna över huvudet & han ser generad ut, hihi..

Lite kort kan ja bjussa på!

OJJ! Lilleman ramlade omkull mitt i leken med syrran!

Hihi lika gla för de!


Dr lillebror..

Hmm, ingen som verkar vilja va patient..

& så har man ju fått så många bissingar!  hihi..

Asgarvet!

Kommentarer
Postat av: jenny

Jag tar gärna vovven när de är löptikar på g.. o va jag saknar att ha hund.. har du fått varorna?? va tyckte du? kram kram

2009-04-07 @ 22:54:22
URL: http://www.nynnyn.bloggagratis.se
Postat av: catta

hej gums! åååå så söt hanär!... tristas bliviande man eller? hehehe pöös på dig



CATTA

2009-04-08 @ 16:00:09
URL: http://hotmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0