Rastar lite just nu..

Sitter på jobbet (min sista dag här faktiskt, känns otroligt tråkigt, trivs ju så bra) & vi ska snart packa oss iväg på beachen, härligt värre i detta kanonväder!!

Igår fick mannen helg & vi fick långväga gäster från Skåoune!! =))) Urban, Helen samt barnen Cornelia & Dennis! UNDERBART kul att träffa er igen, det är ju 1½ år sedan sist.. Ett par fantastiska människor vi lärde känna genom gemensamma bekanta då vi semestrade i Turkiet! Synd bara att de e en sisådär 150 mil mellan oss.. :(
men iaf så kom dem till oss igår o vi kramades, surrade o fnittrade över ett par glas rött igår, fnissade innan ja gick i säng strax efter 00-tiden, skulle ju börja jobba 06.45, så ja var hyfs trött i ögat på morron, haha...
Helen sa by the way att hon skulle möta upp mig när ja kommer hem efter jobbet idag som värsta "Krans-Lisan" med ett glas rött istället för blåbärssoppa, haha, ja kan riktigt se henne framför mig i hilka o allt!! ja dör!!

Ikväll ska vi avnjuta god mat, med säkerhet ett par glas rött eller annat blött & varandras sällskap! Imorron eller söndag måste ju vi uppleva Storforsen, haha värsta stadsmänniskorna har ju inte ens vart norr om Dalarna??! :-o

Så jag tar nog rast från blogget ett par dagar medan vi umgås med dem, återkommer på måndag = ny vecka med nya tag!!! Mallan har ju legat på latsidan, så nu blir det kost & motion o ett smalare jag igen.. Låter trevligt!

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0