Men herregud, e man dement or what??

Missade totalt att ställa mig på vågen denna morron, så efter min dunderstora shake ides jag faktiskt inte de utan tar de imorron.. Dock känns de lite små muttot att ställa sig på vågen då ja har monsterveckan + att juldagarna börjar närma sig med de inte alltför nyttiga efterrätterna osv, maten må vara, där kan man ju faktiskt välja de lite nyttigare varianterna, men de e ju bara jul en gång om år.. har lovat mig själv att iaf inte äta mig så mätt att jag vill kräkas! Lagomt blir bra! :)

Barnen Tindra & Milton ligger i vattkoppor, kom prick på 14e dagen efter att storasyster haft det, skönt få bort det värsta kliet o feber innan tomten kommer på torsdag.. Febern har redan börjat ge med sig o prickarna torkar för fullt, så idag efter frukost o morronmys i soffan klädde vi på oss o gick ut i snö o lite kyla, de var -14, men vi behövde den friska luften!

& vad stod på bron om inte 2st jättejulklappar!! Tomten hade sett de sjuka barnen som var duktiga trots gråt o tandagnissel med alla pricka o feber att de skulle få krya på sig julklappar några dagar innan... & de var 2 fin fina snöförer, lyckliga barn!!!!!

In o käkat lite lunch, jag drog en shake, sååååå trött efter de här dagarna med sjuklingar, som man dessutom har typ 2 armar o ett par knän för lite för.. :( När Tindra ligger hos mig för lite ömhet då de är som jobbigast, ja då står ju lillebror där o vill komma han med :(( Men nu sover lilleman o jag o Tindra ska lägga oss i gästsängen som jag dragit in framför Tvn, med fullt av kuddar o täcken, förmodligen kommer ja smälla av, ooooh så skönt!

& vet ni mer...............? Jag har JULLOV!!!!

Tjingpling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0