Blogga blogga blogga..

Haha, ja blir lite full i skratt då Tindra kommer o frågar efter en kamera idag hos mormor då vi sitter o dricker kaffe?
Nej men Tindra inte behöver du den, va ska du med den till säger jag..
-Ja men mamma, ja MÅSTE ta kort på mina vovvar, ser du inte sååå sööööta de är??
Jaja ska hon bli nästa bloggaholic???

Jaa så här e dem.. Poserande o allt! =)


Alla hjärtans dag idag..

Morgonen började bra, mamman sov till strax efter 8 sen duschade jag o kom ner till resten av familjen, fixade kaffet & gjorde smooties med bla banan o blåbär till frukost, gott!
Sen bjöd mormor & Janne på lunch o så hämtade vi hem Tindra som sovit där sedan ons, herregud va jag längtat efter henne & så skönt det känns att ha hela familjen samlad igen.. =)
Middagen blev vi bortbjudna på, -ja men vilken dag!! Hemma hos bror Patrik & Åsa, o här har vi ett mysigt kort på kusinerna Tindra & Melker som myser (& busar en hel del) i storebror Simons säng!


Så en MKT lyckad alla hjärtans dag blev det, men vi ska fira lite mer imorgon då Flisan kommer, jag har ju gjort i ordning fina påsar till dem båda med lite smått o gott i, lite pyssel o sånt, kul!
Mange fick en t-shirt med kortet på Milton då han håller i pappas bössa, med texten "Pappas Grabb!" & på ryggen är det tryckt STOLT PAPPA! Hehe, de va fint, & en penna med samma tryck att ta med på jobbet.. lite kul så där! =)
Fina kort från både mamman & barnen & imorgon ska vi a¨lltså "fira" lite mer, som en hel familj!
Jag fick en massa lotter jag, vann lite nya & bytte, men ingen stor vinst alltså, men himla kul så länge det varade!

Nu ska vi mysa i soffan, kidzen sover jue!

Krams Mallan!

Kommentarer
Postat av: Anna B

Skickar en hel hög med Valentinkramar så här på kvällskvisten! Kram Anna

2009-02-14 @ 22:39:34
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Livet i byn

Raceptet kommer, jag lovar :0)



~Livet i byn

2009-02-15 @ 20:49:25
URL: http://livetibyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0