Dagen idag..

Morgonen idag kändes inte alls som den bästa, lite mer som -jaha ännu en jvla dag med sånna här negativa känslor i hela kroppen.. =(
Magnus hade stigit upp o åkt på jobbet redan kl 05, så man hann inte med ngn mysig morronkram, iaf ingen lång myspysig..

Sen kommer jag ner till köket o fixar till lite vällingflaskor, har ju båda barnen runt mig, dem små iaf.. Sen ser jag en röd kofta som Flisan älskar att ha på sig, o då vill jag bara gråta, gud vad jag längtar efter henne -redan??
Klart man längtar efter henne hela veckan hon e hos pappa, men på ngt sätt e man ju som "van" att ha henne varannanvecka.. Har ju faktiskt vart så i 5½år..
O som sagt ja brukar inte känna en sån här hemsk hopplöshet, jag vill bara ha henne runt mig!!!!

Iaf så drog sig morronen igenom o vi åkte på dagis, sen hem o jag o lillebror åt lite gröt, lekte o sen var det dags sova..

Jag tog mig en blodapelsin, o hjälp så goda dem är just nu, Mallans favvo mellis right now!! haha!


Lägger mig i soffan o mår såååå skönt, har ju skottat av bron o lite nedanför den om kanske "skottargubben" kommer förbi med sin traktor, de ÖSER nämligen ner snö här idag!!
O minsann har man inte sett?? *härligt*



Efter denna dag o en stunds vila på soffan, (tror ja somnade till 30 min) så känns de faktiskt som om de börjar vända lite i mitt sinne... Hoppas de.. Känns lite mer positivt iaf!
Kanske hade det med att göra att på Tindras hylla låg en teckning som Felicia hade gjort medan hon satt o väntade på bussen som skulle ta henne till skolan, på Tindras dagge..? (hon hade följt me Annis som nu jobbar på Tindras förskola, kanonkul!!!)

Ikväll efter middagen så har jag o Tindra pysslat, snart e de ju alla hjärtans dag... :)

Förresten, ja frågade Tindra va hon va sugen på till middag..
-kött o makaroner mamma!
-hmmm... eller varmkorv?
-JAA, varmkorv o sånna kladdiga makaroner mamma!!!

Haha, hon hade i helgen fått stuvade makaroner o varmkorv o höll på äta ihjäl sig, så de blev favorit i repris! =) SÖTUNGE!

När vi hade ätit sa hon:

-Mamma, jag ÄLSKAR min mormor o jag vill ringa ti henne!! (o spänner ögonen i mig)
-Jaja..här..
-Tack så mkt mamma!
-Hej mormor, har du bytt plåster på ditt finger o har du fått en nytt, ett med Hello Kitty eller??

Hahahaaaa!!

O nu sover barnen o ja ska gå o sova, bara mitt hår torkat efter duschen!

Natti...... /Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0