Dagen idag..

TRÖTT kan man sammanfatta vad mamman är.. Trots de e ljusare tider nu.. ojoj..
Men kan vara så att lilleman vaknat väldans många ggr inatt o pockat på mammas uppmärksamhet, de e sånna här nätter man önskar att man inte va ensam fru om veckorna, =((

Kl 02 vaknade jag av att han låg o jollra, ropade på -PAPPA!! jaa minsann..  Gav nappen o jag somna om..
kl 04-04.30 var det samma sak, men lite mer ledsamt för honom, så ja gick ner o blanda till en välling o tog upp, har inte direkt ngt minne av det, haha!
06.30 ringde väckaren, dags upp med Flisan, TRÖÖTT!!! Tur ja hade laddat perkulatorn så de var bara att knäppa på den o hinka i sig stora thé koppen med kaffe, liiite mer vaken..

Ut i kylan o vänta på bussen, nu vaknade Tindra o Milton med så ruljansen va i gång..

När ja lämnat Tindra på dagge åkte vi hem o jag pysslade lite, åt lunch o Milton sov middag.. Kl 14 kom Flisan hem i vanlig ordning o vi hämtade Tindra, käkade en banan i bilen till mellis o åkte o hälsade på Frida o pojkarna, trevligt! =)
Bulle o kaffe blev de hos henne, Mkt syndigt men mkt gott! =D
Fick med oss 4st små barnstolar i trä som vi ställt in i lekrummet, blev mkt fint! Tusen tack för dem!!

Nu har jag lagt hela "unghögen" o jag ska se det okända, hehe....

Hej hopp!

Snyggisbilder kan man ju alltid bjussa på ;-)
E ju fler tänder på G så de kliar o kliar.....

Åhååå, va har du där mamma?? *uh*

Spanar in läääänge....

O sen *snapp* så kom en kladdig hand!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0