Haha..

Jaja kanske denna "anonym" har lite väl lite att göra på morron ang kommentaren på mitt senaste inlägg om dottern som doftandes åkter på dagge..
Nu e de ju så att hade hon lyckats med att hälla ngn starkt doftande parfym på sig hade jag ju självklart(!!) sett till att duscha henne o allt vad det innebär, hade vi då sen kommit försent på dagge o jag på min utbildning vore de väl ett undantag... Men skit samma, nu var det ju inte så att tjejjan S T A N K heller, för ingen hårprodukt i världen doftar så hela rummet stinker eller??? Nej inte dem ja köper iaf, för ja vill kunna anv mig av parfym eller annat -de ggr jag faktiskt går ut eller så, eller inte ska träffas med folk som inte tål, för ja e riktigt noga med att inte blanda alltför mkt så ngn i min omgivning mår dåligt..

Sen fråga ja på dagge då ja kom, o näe de hade inte märkts att hon hade nåt i håret, doftade bara lite lite då ja kom o snusa på henne...

Nåja, ett inlägg bara då ja fått ett inlägg från en arg "anonym" *asgarv*

MOaaaaahahahaha!!!

HEJ DÅ!

Kommentarer
Postat av: camilla

Hallo Mallan! Jag tycket inte att Tindra luktade mycket från håret idag och jag är ju känslig mot dofter! Hon luktade mumma!!! /Camilla

2009-02-26 @ 18:35:50
Postat av: Cissi

Men så lejt! Haha, jag fick också en arg kommentar av en anonym om tatueringen :P Folk är verkligen lite för brydda ibland :P

2009-02-27 @ 08:36:23
URL: http://benjamineriksson.blogg.se/
Postat av: Louise

vissa har för lite att göra så dom sitter hela dagarna o kommenterae andra o sen sitter o skriver massa nervärderande inlögg i forum om andra.

kolla in familjeliv bara... man blir ju chockd ibland när man kikat i nått forum!!

patetiska m'nniskor.

puss i rumpen på dig malla :-)

2009-02-27 @ 13:36:11
Postat av: Malin G

Lollan: Ja tydligen e de tragiskt men sant, jaja de e väl alla arbetslösa som inte har annat för sig än att avundas alla andra lyckliga & kanske kärleksfulla barnfamiljer?? =)

Puss tebax på dejj!!! :-)

2009-02-27 @ 16:23:56
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0