Ja så var det fredag..

Va härligt!! =)

Idag måste ja på en koll hos BM, ja har så mkt värk o i "den nedre regionen" o vad jag än äter för preventivmedel så strular det, med smärta, blödningar osv.. Ja blir så less!!!
Sen blir man ju lite orolig då man faktiskt vart in o opererat bort en bra bit från livmodern..
Ja har verkligen testat de mesta, spiral, minipiller, p-piller o p-ring, men allt bara strular!!

Torr hy har jag, fula trasiga naglar o munsår med, hmm, ngn vitaminbrist kan ja ju oxå fått en släng av??

Iaf ska jag till henne kl 13.45, så få se då. Hon sa på morron då jag ringde att de kan faktiskt vara så för vissa kvinnor, efter barnafödande osv kan de bli hormonellt att antingen använder man inget preventivmedel, typ piller eller annat man sätter i sig, eller så använder man det men får leva med att småblöda nästintill varje dag??
Jaa vad ska man tycka om de då?

Att småblöda känns ju inte helt kul, men att ha sex me hatt e ju som att käka kola med papper?? *suck* HAHAHAAA!!!


Sen kikade ja på lite kort i alla mappar vi har här på datan, o hittade ett härligt kort på Tindra, hos farmor o farfar när hon mumsar popcorn!! Hon e lika galen i denna smaskighet som mamma sin! Men nu var det riktigt längesen ja satte handen i en skål med popcorn...

MUMS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0