Lite pixs!

Tänkte ja måste ju ta lite fler kort nu medan kilona försvinner, ja hatar verkligen fortfarande att se helkroppsbilder på mejj själv, uä!! Men ja bjussar på ett  iallafall! =/ Ja har fortfarande inte mätt mig ännu, lär väl aldrig bli av, ja e tydligen inte en sån människa, lite synd, för nu känns de på mina jeans igen att dem hänger, o dem e ju insydda en gång o nu torktumlar jag dem för att få dem lite mer fit..




Måste tilläggas att jag testat mitt favvo mellanmål igen, Allevos mealbar med choko/arrack HELVETES va god!!
För er som saknar att svulla dammsugare eller andra arracbollar, nu e den här laglig typ!! =D


Följde med Flisan idag på sin första skoldag på park, tog med lillebror, de var uppskattat, så efter ett par timmar då både lilleman o mamma va hungriga på lunch åkte vi hem, de var en nöjd storasyster som vinkade o sa vi ses efter skolan mamma! Kändes lätt i mammahjärtat!
Igår kom mormor hit så jag o Felicia kunde få åka ner i biosalongen där alla drabbade skolbarn med föräldrar kunde få information om allt runt skolbranden, kändes så skönt, för hon har verkligen funderat o frågat, nu fick alla samma info o man slapp höra alla osanningar som fort börjar spridas..
Nu ska lillebror sova, o ja ska slappa i soffan, härligt! Kl 14 e de ju full rulle i huset igen med mina 3 små gryn! =D

/Malin

Kommentarer
Postat av: Lina

Hejsan! Ja kilona rasar & det syns, du har ju blivit jättesmal! Ska du inte vara nöjd nu? : ) Det är verkligen hemskt det som har hänt, med skolan. Så det gick bra på Parkskolan idag ändå. Vad skönt. Wilma var så himla trött idag, vi vaknade ganska tidigt & han till och med ta morgonkaffe hos gammelmormor innan dagis & jobb kl 10. Så hon behövde vila en stund i soffan. Men vi kommer gärna på kaffe en annan dag. Och det är ju bara komma ner ni också. Säg bara till så sätter jag på en panna kaffe! / Kram på er.

2009-02-03 @ 15:21:02
Postat av: camilla

Hej Malin. Tycker att du är fin som du är. Blir du nå magrare kan man snart spela revbens polka på dig.../milla

2009-02-05 @ 18:12:53
Postat av: catta

inte behöver du gå ner i vikt! du ser ju jätte smal o fin ut!v verkligen.. och diu är som jag tre barns mamma. vi vet ju hur man brukar se ut efter fött tre barn... bra jobbat tjejen. skit snygg!



kram catta

2009-02-18 @ 09:02:11
URL: http://hotmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0