Men MAAAN!!!

Va hände denna onsdags morron då?? Jo jag glömde väga mejj!! Hahahahahaaaa!!
Mormor har ju vart här sedan igår o passat barnen medan ja var på kurs igår kväll, så hon sov över o vi surra så mkt på morron o koka kaffe o käka frulle så jag glömde totalt bort det? =)
Jaja får göra de imorron då, väga mig alltså! *spännande*

Igår tog jag lite vackra vinterbilder här hemma från köksfönstret, kallt men soligt..



Haha & idag testade Milton lilla Tages hjälm, haha han ser ut som en ryss!! =D

Sköna lillkorven har fått 2 nya tänder, han har ju 2 nere framtill o nu har han som sagt fått 2 till, men inte i mitten uppe, nej han har fått sånna där vampyrgaddar!!! Gissa hur snygg han kommer se ut när dem kommer ner ordentligt??!!?

Kissebarnet e oxå såld, han ska flytta till sthlm, så nästa helg har vi stämt möte på Kallax med en tjejj som kommer för att hämta honom.. Hon jobbar på Arlanda så hennes resa lär nog inte kosta många kulor.. Coolt sa ja då!
Wilmer ska bli 08:a!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0