uppdatering....

Nej ja har inte gått upp ngt enligt vågen, men hela känslan att se mig själv i spegeln, ja vill bli av med ALLA kilon NU!!

Det blev en promenad på morron, 40 min i kylan, nu sover barnen o ja ska se vad det blir att stoppa i munnen, har ätit en gi macka till frulle o en kopp kaffe, sen endast 1st nutrilett shake, men man blir ju som inte mätt direkt, tror ja gör en omelett!

Fröken ringde från skolan idag o Felicias klass hade vart o sagt ett sista hej då till gamla skolan, dem håller ju på bära bort allt skrot o sånt nu med en massa maskiner.. & Felicia totalt bröt ihop!!!! Hon skrek o grät o skakade älskade vännen!!! Så dem var tvungen att ta henne från skolan o kramas med henne i em, hon ville bara hem!!!
Så jag sa att ja hämtar henne, men fröken sa att dem nu skulle ha lite fredagsmys o se film, hon hade återhämtat sig lite, men faan så arg jag blir återigen på ungjäveln som tutta på, för man e fan bara en snorunge på 15 bast!!!

Skötbordet ja hade satt ut på blocket sålde ja just, så de var ju en bra grejj den här dagen iaf.. =/


/Mamman


Kommentarer
Postat av: Anna B

Inte är det lätt att vara liten och inte förstår det som inte ens de vuxna greppar... Önskar dig en trevlig fredagkväll! kram anna

2009-02-06 @ 19:42:23
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: någon

alla får inte samma chans i livet,,tyvärr......ingen ursäkt...men

2009-02-07 @ 18:40:43
Postat av: Malin!!

Hej någon!!



Nej jag vet minsann att alla får inte samma chans i livet, o man väljer inte heller själv till vilken familj man föds in i..

Men då man e 15 år vet man att tutta eld på någonting annat än ljus o kanske ved till en brasa, är inte bara bus, de e faan idioti!!

Killen hoppas jag kommer dömas till det han förtjänar, bara synd att försäkringsbolaget aldrig kommer "att få in sina pengar" så han knappast kommer ha en "fin" inkomst i sitt liv......

Fan va förbannad jag blir på ett sånt här inlägg, spec du du tror dig vara Anonym!! Var mamma eller pappa till MITT barn då, o försök återskapa de hon faktiskt förlorade, både materiellt & psykiskt, nej ja anade det -de går inte!

2009-02-07 @ 19:32:35
URL: http://mammamalinsvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0