Uppdatering med bilder....



& det lilla som är kvar, det är tragiskt, kan inte en ung människa faktiskt förstå dessa konsekvenser...? ILLA!

Vänster..

Mitten..

Höger..


Jaa nu e de dags för lillan att börja på Parkskolan, som hon INTE vill!! Hon vill ha tillbaka sin gamla skola, hon vill inte gå på park säger hon, tänk min mattebok, tänk mina kort som ja satt upp i bänken i locket, på Tindra o Milton o alla mina djur, kompisarnas kort, alla är förstörda..
Jag kan inte med ord eller meningar berätta hur fruktansvärt ledsen Felicia är, tankarna snurrar o det kommer frågor hela tiden.. stackars mammas tjejj.. =(

/Malin

Kommentarer
Postat av: Anna B

Läste om deras skola...det är så overkligt. Det är så jobbigt. både för barnen och för personalen... Vi hade en stor brand här i Skeå före sommarlovet. Då berättade personal om hur hela deras arbete gått upp i rök... Det var många års arbete, men det är ju det man kan koncentrera sig på när ingen blev skadad...

Hoppas att chocken lägger sig! kram Anna

2009-02-02 @ 18:37:06
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0