Vilka jävla dagar..

Vet inte varför men känner mig så jävla nere, bläää till allt!! Känner mig svullen o fet, känner mig bara blä o usch, faan för sånna här dagar, o inte kan ja skylla på nå mens el så, för de har ja inte.... =(

Kanske klä på sig o ta en promenad, dock 17 grader kallt, svinigt!! O sen ta ett härligt bad??

Ja har slarvat med maten hela veckan känns de som, nej men iaf ons o tors, fikat 1 bulle båda dagarna, o några polly, varför har man sånna hemma??

Skulle verkligen behöva en poschning just nu med allt detta med vikten, känns som om ja väger minst 85kg idag, tycker de ser ut så i spegeln oxå, spec i ansiktet, ja hatar!!!!!!!!!! Vafan ska de va så svårt att banta för???
Kan inte de sista kilona rasa av inom 3 veckor tack??

Nej bara köra shakar med nutrilett ett tag nu, äckligt som de är, men vafan så de händer nå?? Så går de Malin då man svullat både bulla o polly! *fuck mee* !!!

/Fettot!!

Kommentarer
Postat av: Vera

Hej Mallan!

Så du oxå är mänsklig och känner dig nere ibland. Härligt att du vågar blotta dig. Jag tror att det spelar ingen roll vad du väger utan du kommer känna dig nere fast du väger det du vill. Men det här vet du säkert redan...

Se det lilla, du gick upp idag och det kanske räcker?

2009-02-06 @ 10:17:53
URL: http://vera-live.blogspot.com
Postat av: Emma

Men syster yster då, du börjar ju låta som mig! :)

Och du lär ju knappast bli bättre bara för att du tar bort några kilo till ju! Du är ju ändå Malin :)

2009-02-06 @ 13:40:16
URL: http://emmaumeabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0