FREDAG

Ja så har även denna vecka sprungit förbi o det var dags att ha helg igen!! =)
Felicia har vart på pyjamasparty hemma hos Ellinor i korsträsk o myst påikväll mellan 18-20, spelat nintendo wii osv, o klart hon va en stjärna, hon brukar ju ge mejj spö i bla Mario kart som vi lånat av Cissi o Benne samt i bowling! Fasikens va kul de e att ha ett sånt så man kan lira hela familjen! =)

Idag har vi oxå vart lediga tillsammans jag o dem små, så vi åkte ner till Ida o pojkarna där vi surra o drack kaffe, Tindra o Harry gick oxå ut en sväng i snön, så de var hungriga barn som kom in efter det! Linda o Max kikade oxå förbi, de e så kul träffas lite mammor o surra o ha sig..!!

Ikväll har Benne & Cissi vart o hämtat lilla Hilmer, ja han e ju för fin alltså! Så jag tror det kommer gå kanoners för både dem o honom att han flyttar in, o säkert även för Effie som kommer vara totalt slut om e.m då matte & husse kommer hem från skola o arbete, då lilleman rusat, slickats o rivits lite på henne!!, för att inte tala om hur mkt han kommer att smaka på hennes mat eller ta hennes favvoställe att sova på..!?! Men kanske dem kommer dela hjärtligt? Ska iaf bli spännande att höra..

Jag o Tindra leker hur mkt som helst nu med barbie, man blir ju alldeles lyrisk o känner så mkt för detta själv, o minns sedan man själv var liten o lekte med allt detta.. Nåja några skor har mamman kanske sugit upp med snabeldraken, men de e sånt man får ta? Så ja tror faktiskt jag o Tindra ska ner o "göra byn" imorron då Flisan åkt till mormor, kanske vi hittar ngt till Ken el Barbie?? =)

Annars har ja faktiskt inte gjort så himla mkt idag, planerat lite för tjejjmyskvällen som kommer bli av imorron, Magnus har ju åkt o jakta hela helgen lång, dem åkte runt 20-tiden ikväll... O kommer hem sön kväll, gud va kul för dem!!, han & 2 andra lika galna jaktidioter ska till Vilhelmina o söka pippisar.. Håller tummar för god jaktlycka härhemma!
Så de blir iaf jag o Lina, ev även hennes svägerska.. Vin, ost o kex o en massa fniss o surr, ooh va skojj!!!

Lillebor somnade strax efter 20, & tjejjerna för 30 min sedan, så nu ska mamman oxå i säng, de var ju detta med måååånga timmars sömn om nätterna, ja jag menar ju för skönhetens skull! ;-)

Natti.....


Kommentarer
Postat av: Anna B

Så skönt att gå och lägga sig...ska bara ta hand om torktumlaren först! Sedan krypa ner vid min make-kaminen! Kram anna

2009-01-23 @ 22:42:27
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Cissi

Hilmer har då varit så duktig! Inatt har han varit i sovrummet med oss hela tiden, men inte riktigt vågat ligga nära oss i sängen, men alltid varit så pass nära att han har koll. Och halv åtta i morse tyckte han det var dags för oss att kliva upp och leka med honom, han jamade och lekte med våra täcken ;D

2009-01-24 @ 10:09:09
URL: http://benjamineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0