Gårdagen...

Jag o barnen klädde oss igår tisdag o knallade ut.. Lilleman skulle få testa en sväng att åka pulka, o som han skrattade! Tindra åkte på Bob´en o Theo skuttade bredvid.. Efter ett tag ville Tindra dra Milton, så hon klev av o ja kopplade fast Bob´en på Theo, som sprang o drog o sprang o snurra, han blir helt lycklig då han får hjälpa till!! :)

Provsitter.... Joo känns helt OK! =)


Kan va bra med en syster som visar o gestikulerar hur allt ska gå till!.....

Har ni träffat på Stockfors egen raggar maffia??

HAHA taktikvila!!

Tjohejj här kommer vi!!

Stannade till för en pose.. =)

Lillebror o pappa myser i soffan efter en hård arbetsdag..


Ikväll kom ju mannen hem med vår slalomutrustning, så ja o Flisan åkte till Kanis o testade några åk i pulkabacken, gick riktigt bra. Jag satte henne framför mig o så fick hon hålla i min stav..
Men vilken jävla värk ja har i mina ben nu!! =) Härligt kanske man får träningsvärk imorron o nästkommande dag? ;-) Så snacka om 1h fys-pass! *me like*
Sen knallade ja upp nästan till mitten av backen, o de var ingen lek i slalompjukker!! Ner igen, o Oooh så härligt!! O vilken skillnad med carving, najjs!
Imorron e backen öppen igen o ja kanske ska o åka, får se vad mannen planerat in osv..

Nu e de natti, Magnus sover i soffan, så ja ska pussa på honom o säga att vi ska gå upp o kramas litegrann..

Hej hopp!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Oj ikväll önskar jag att vi bodde närmare varandra! Är själv, Johan är på bortamatch. Önskar jag hade kunnat snippa förbi er och snusa på barnen surra och åka hem. Men ikket att det går. Kul iaf att kunna gå in och läsa bloggen lite när man längtar:) jaja vi får ta och komma hem snart på en visit! Puss nu ska jag se lite på tv, ska lägga mig tidigt efter denna helgen! :) hihi

2009-02-01 @ 19:33:21
URL: http://emmaumeabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0