Ja se denna pappa.......

& jag tror bilden talar ganska mkt för sig själv, eller va tror ni??


Då jag ser denna bilden, (som givetvis pappan i familjen tagit) slår det mig att Milton nog kommer att göra all sin "roliga fritidstid" tillsammans med sin pappa, så som storasystrarna har privacy time med mig, såsom pyssla, sminka osv..
& ojojj så mkt motordrivet denna killen har oägt i livet oxå, haha!

Som Magnus brukar säga då vi åker för att låta barnen gå in på någon riktigt rolig leksaksbutik, Toy´s e ju mkt uppskattad & välja sig ngt nytt kul att leka med! =D

-Mina barn ska då minsann få välja allt dem vill ha på hyllorna som e längst uppe!!

Han minns tydligen hur han suktade som liten efter grejjerna som stod på hyllan längst uppe, dvs radiostyrda bilar o dyl för över 3 tusingen.. hmm.... =)

Så svar JA, de ÄR dyrt med barn, haha!!

/Mallan

Kommentarer
Postat av: Anna B

Ha ha ha! Ja nogr tror jag att det kommer att bli så! Ha en härlig kväll! kram Anna

2009-01-17 @ 15:21:17
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Pappa Anders

Ja se denna Magnus, vad månne bliva, det är en härlig bild på lilleman Milton.Jodå, det blir säkert som med Simon o Melker, dom uppfostras av sina fäder till pojkar den saken är klar.Men å andra sidan så har ju Farfar, Morfar oxå mycket vuxenleksaker, så jag bidrar säkert till att dom ska få vara just pojkar.MVH // Farsan

2009-01-18 @ 14:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0