Lite blandade bilder.....

Ja de blir ju lätt så då man haft sjukdom i familjen, man hinner inte alls blogga på samma sätt, så de får bli med lite blandning tänkte jag =)

Iaf så e lilleman frisk nu, iaf så man kan ta emot besök eller fara o ranta om man har lust!
Men hungern o matlusten e inget vidare för honom, han sover mest o är trött, men de e klart under dygnet han hade vinterkräksjukan o 40 i feber i 3 dagar så sov han inte spec mkt, så de e väl det som ska tas igen??

Jag tog ett mysigt vinter morronkort idag på Flisan då vi väntade på bussen!

En resekompis e alltid populärt!


Tindra väntar tålmodigt på sin tur till fiskedammen på kusinens 5 års kalas! =)

Klart man vill haka på att få en gottapåse, men frågan e om tjejjen tyckte de va liiite pinigt eller? *sötnöten* hihi

Fångst!!


Sen har även jag o tjejjerna hunnit dansa ut julen, o käkat middag hos moffen! =D Lillebror o pappsen lämnade vi hemma med alla baciller..
Mamman o kompis Anna dansade dem med, så AnnaPannas man Fredde fick agera fotograf, de blev fina kort, men vissa av dem lägger jag inte in här.. Han tyckte nämligen de var MKT skojj fota våra fina rumpor då vi drog förbi, 2 riktiga objekt tyckte han minsann sa han, haha!!!

Måste även lägga in ett riktigt snyggokort på Tindra då hon leker i Fiffis blomsterhus, hon hade linne, lillebrors mössa, byxor, kråssockar + klackeskor!! (moster Emma jag tror hon fått en gen av dejj??, de där me att matcha klackedojjer till vadsomhelst som liten.. eller va tror du?) =D



& sen självklart Tomtekort!!!!! :) :)

Tindra väntar på Tomten som ska komma snaaaaaaaaaaaart...



Sen fick Tindra äran att springa runt hemma hos moffen o fota sånt som hon tyckte om... Det blev en hel del skuggor o närbild av hennes fingrar, men dessa "lyckades" hon med iaf..hihi...



Haha & så sprang ju Tindra omkring härhemma idag & lät BUUUU BUUU, hon va ju ett SPÖKE!!!


Imorron e de fasen Dagen D igen o ja e kass på att "hinna" både äta o känna efter att äta då de e mellis, men tycker ändå ja skött mig till 80%, får väl se va vågen visar imorron..??


Kommentarer
Postat av: Lina

Fina kort! Och tack för kaffet & trevligt surr ikväll!!! / Kram

2009-01-20 @ 22:06:44
Postat av: Emma

Hahaha hur snygg som helst var hon ju! ja jag tror det kan komma från mig! Jag hade ju verkligen klackeskor till allt! Och enligt mig var det det finaste!! Till och med i skogen med träningoverall! :) Men det kommer du säkert ihåg bättre än mig som såg det :)

Men det är bra att jag lyser igenom lite på dina barn iaf! hihi Nu ska jag sova, men är ledig imorgon så jag ska sova läänge! Skönt Puss och kram

2009-01-20 @ 22:45:25
URL: http://emmaumeabo.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej Mallapalla Roliga bilder. Och det var jättkul att ha er på middag, så att jag fick rå om er lite. Felicia har sovit som en stock i natt, och jag längtar tills hon kommer ikväll.Då ska hon få vara på Spa, hos moffen.Nåja, mina snarkningar stör lite grann, men det fixar sej Kramisar Pappa

2009-01-22 @ 14:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0