På bättringsvägen..

Ojj vilken dag lilleman hade igår, kräk o skit hela hela tiden.. Somnade till slut i pur utmattning kl 21 ca efter en sista ordentlig kräkning, sen fick han ytterligare en liten slurk vätskeersättning.. *somnar*

O mammas lilla kille e enormt duktig på ta detta, ja blandade vätskeersättningen o hällde upp den som den är i en liten nappflaska, han drack direkt! =) O detta smakar ve o faan!

Han har sovit hela natten (han somnade i vagnen nere) så ja hämtade mitt täcke o kudde o beslutade mig för att inte slita o dra i han när han nu kommit till ro, o la mig för att sova natten i soffan.. Så beslutade sig även mannen! ;-)

Kl 23 somnade vi o lilleman vaknade runt 7-tiden, skönt med vila..

Nu på morron fick han välling 100 x 100ml som han fortfarande i skrivande stund fått behålla *håller tummarna* o en liten slurk vätskeersättning. 38,3 visade tempen, så lite panodil har han oxå fått..
Hoppas på en kräkfri dag idag, men de känns faktiskt så...


Ha en bra dag!   //Malin

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Stackars liten! Vad bra att han verkar vara på bättringsvägen!



Hälsa hela familjen och särskilt lilla Hilmer, hihi ;)

2009-01-16 @ 13:59:46
URL: http://benjamineriksson.blogg.se/
Postat av: Anna B

Stackarn! Det är så synd om er! Tänker på dig! Kram Anna

2009-01-16 @ 20:22:43
URL: http://skrivanne.wordpress.com
Postat av: Emma

Ja men visst var jag läcker! :)



Vad bra att lillebror har piggnat till sig ordentligt nu. Hoppas febern har försvunnit helt också.

Ja jag längtar också hur mycket som helst. Men det blir inte denna månad för jag har tagit på mig en extra lördag att jobba eftersom jag har varit ledig så mycket på senaste tiden. Men inte allt för länge till ska det väl dröja tills vi kommer hem.



Igår bestämmde iaf jag och Monica att vi ska gå ut fredag om 2 veckor, sista helgen i jan. Dom ska ju börja med Eurodisco en gång i månaden på fredagar! Fatta vad kul, bästa musiken att dans till också, typ basic element m.m! haha vi kommer ju att röja gärnet. Men tyvärr ska båda jobba dagen efter haha lyckat va?! :) PUSS till dig och familjen

2009-01-18 @ 14:25:00
URL: http://emmaumeabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0