Tjingeling!

Dagen före dagen D! Få se då om man gått ner ngt ynka hg denna vecka, ja e ju som inställd på att stå stilla nu mina 3 veckor, suck! =D

Lillebror tyckte iaf att de va morgon o dags för välling redan kl 05.00, hmm.... Näe tack! =/
Gav honom nappen o på med sängmobilen x antal ggr, men näe han ville inte sova.. Var inte alls arg eller ledsen utan låg mer o jollrade..
Kl 06.00 ropar Tindra -Ja är JÄTTE PISSnödi Mamma!!!! & jag hör henne gå ner i trappen mitt i mörkret..

-Åh, herregud! Rusar ner o hon kissar......... tittar på mig o gäspar.
-Mamma?
-Jaa..?
-Ja känner att ja e litte sugen på välling.. :)

*gohjärtat mitt*

Så ja fixar en flaska till henne o en till lillebror..
Pappas väckare ringer 06.15 så då blir ja less rusa hit o dit, lillebror har somnat om o Tindra ligger mellan oss o surrar.. Jag o hon hoppar i duschen, burr va kallt de e att duscha den tiden på dygnet, direkt från en VARM o gosig säng..
Sen kilar vi ner o myser ner oss i soffan.. Kl 07 ser jag -hon sover jue!!! =D
Slänger mig ner o myser till mig ordentligt under täcket o sänker volymen på Tv:n. *somnar*

Hade faktiskt ställt väckaren på 08.00 så vi skulle hinna me frulle osv innan dagge kl 9.. Men har tydligen vaknat o stängt av den.. :-)
Vaknar kl 8.55 av lillebror som återigen ligger o "pratar"... Bestämmer mig fort för, -vi tar en slappardag idag o ringer dagge -"Hejj, Mamma Mu här, jag o Tindra vaknade just o blev för slöa för att komma, hon blir ledig idag!" Personalen bara skrattade..hihi..

Så efter frulle åkte vi ner o lekte lite med grabbarna Westerlund, Harry & Tage & mamma Ida. Alltid lika trevligt! Lekte, surrade, laga lunch o drack nåra koppar kaffe innan vi åkte hem igen på e.m.. =))

Iaf så ska ja infoga en fräsig grejj som ja hittade på nätet, tänk om livet kunde levas baklänges, -ja tack till det!! HAHA!

Livet borde levas baklänges!

Det mest orättvisa med livet är att det slutar med döden!
Det borde vara precis tvärtom..
Man borde dö först, så var det avklarat.
Sen bor man på ett ålderdomshem.
Man blir utsparkad därifrån
för att man är för frisk, hämtar ut pensionen
och när man börjar arbeta får man en guldklocka
första dagen. Man jobbar i 40 år tills man är ung nog
att njuta av ungdomens sorglösa behag. Dricker sprit och partajar
och så är det tid för högskolan. Så småningom har man
kommit ända till småskolan. Att bli en liten unge och
leka utan att behöva ta ansvar.
Sedan blir man baby och tillbringar de sista nio månaderna
i spa med lyx som centralvärme och matleverans.
Sen slutar det hela med en orgasm!
;-))

Kommentarer
Postat av: Anna B

Den köper jag på en gång! Baklänges livet... :)

Nej nu ska jag styra mina små mot skolan! kram Anna

2009-01-14 @ 07:10:16
URL: http://skrivanne.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0