Så var det onsdag..

& idag var det en jobbardag! En härlig sådan, jag klev upp i min ensamhet här hemma & insåg hur snabbt man e klar för arbete då man e ensam hemma, dock trivdes ja inte spec bra med det, har hellre alla mina barn runt benen som man e van vid! :))

Hämtade ut Tindras nr lapp till Knalleloppet på PT så nu e hon klar för loppet på fre kl 11! Åkte på jobbet o gjorde mitt, var även på Ugglan på varmvattenbadet riktigt varmt o skönt..? Ja varmt iaf, kanske skönare komma dit en kall vinterdag!?

Handlat o nu ska ja slöa litegrann..

Dagens mat så här långt:

Frulle: grov smörgås med mjukost + 1 glas osöt juice
Mellis: 1 banan
Lunch: fullkornspasta & köttfärssås + sallad
Mellis: naturdiet mealbar
Middag: 2 grova hårdsmörgåsar med smör & mkt gravad lax , till kaffet några mariekex, ooh så onödigt, men de första va gott!

Övrigt; blev iaf en kortare promenad idag.. det räckte gott o väl i denna värmen, pust!!

Kommentarer
Postat av: I

Ok då vet jag att du dyker upp så småningom :0) Jag ska dusha och åka i väg om en stund.



Lycka till på knalleloppet!



~I

2009-07-03 @ 07:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0