Så var man gräsänka...

Ohojj så skönt få en helkväll med sig själv, jag ska dricka ett glas vin, se en typiskt bra tjejjfilm eller alla sos alarm, akutmottagningen, förlossningskliniken osv som ja har inspelat på boxern, ingen som tycker de e skit att se en lördagskväll, ska även trycka i mig ett par ostbågar med!!

Så jag & svägerskan Åsa med barn har ätit god middag här hos mig o avnjutit B&J glass (smarrigt värre) till efterrätt, & Tindra som inte sovit middag idag har precis lagt sig med nattvällingen samma med Milton, fast inte med en flaska välling i sängen såklart, den har han redan i lillmaggen! :)

Idag på morron åkte vi för att kika på lilla söta sessan Lovisa, & ooooh så liten!!! *puss* Så ja tänkte ja lägger in lite snygga kort..

Lillan & Tindra.. (-mamma kan vi oxå ha en sån här liten bebis som oxå ska heta Lovisa?? -Öhh, NÄE tack!!!)


När vi kommer hem möts vi av en mkt stolt kattgubbe, som kommer hem med kvällens fångst, en ekorre!! :(

Jag & Tindra bakade lite bullar ikväll efter vi myst tillsammans i soffan framför Lotta på bråkmakargatan..


Lillebror passade på att inventera kökslådorna...


Nu har ja hällt upp en glas rött så soffan ska intagas.. Tjing & hejj! /Mallan

Kommentarer
Postat av: therese

en liten glimnt på ditt fina kök;)/ Therese

2009-07-27 @ 20:20:33
Postat av: Syster

Haha vilket "litet" plåster hon har på ryggen snyggot! Säkert ett jättesår också haha :) Ses ganska snart. Kram

2009-07-28 @ 13:59:29
URL: http://emmaumeabo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo hjärtat står tillsammans med min nya blomma i den nya krukan :D Passar perfekt in där.

Hoppas inte Pixie börjar fånga ekorrar när han blir stor ! :O :D Nu är det bara en timma tills jag slutar för natten , äntligen ! :)

2009-07-29 @ 05:59:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0