Tisdag..

Detta är alltså min 4:e dag ren kur camebridge, o efter ha stått på vågen idag -5hg!!

Tjohejj, så ja avnjöt en varm kakaoshake till frulle, riktigt gott!

Igår på e.m åkte jag o barnen ner till samhället, satte oss i en lekpark o fördrev ett par timmar, de va skönt, sen handlade vi o kikade på lite sjöfåglar innan vi åkte hem..
Det är KALLT & jävligt & nu har man på sig jeans, en massa tröjor + STRUMPOR!!? e de inte juli???

Får se vad vi hittar på idag..? I skrivande stund ligger Tindra & sover i soffan, Felicia drog ner till farmor & farfar, skulle kolla in deras vattenfall/damm dem skulle starta upp idag, & lilleman ligger uppe o sover! Så ja tänkte passa på att fördriva 1h eller 2 vid datan & min bok..

Så där ja, nu har fler timmar gått på dagen & de e dags uppdatera tänkte jag? :))

I e.m drog vi hem till moffen som så glatt kokade kaffe, bjöd kidzen på glass & skjutsade ÖVERLYCKLIGA BARN PÅ 4-HJULINGEN!!!!!
Så ja tänkte bilderna får säga sitt.....

Helt plötsligt när tjejjerna skulle gå till lekparken, hör dem ngt som Startar!!!??

RUSAR DIT!!

& så bar det iväg...

efter ett tag var dem hemma igen, men tjejjerna hade minsann INTE åkt klart, så de var bara för moffen att gå in o ta på mera kläder, koppla släpet, o bädda ner dem, haha!!

3 personer som betyder så mkt för mig i mitt liv!! Pappa, Felicia & Tindra!! ÄLSKAR ER!!

Vi va oxå där! =)  (även om de blev kass bild på oss...)

Sen tog Flisan ett morronkort på mig, nyduschad o snart fått min första shake + kaffekopp i magen, e man inte snyggast?? haha

& Tindra ville fota hon med, sin storasyster.. :)

I helgen hade vi besök av stockfors egen lilla igelKNORT som Mange säger, o den e ju hur söt som helst!! Hunden va fram o snusa på den, så den rulla ihop sig, då kunde vi inte låta bli att pilla lite på den, så ser man lilla ansiktet, men det otroligt söta lilla trynet & dem små tassarna... Synd den e så stickig!!?

Sen hade ja ju glömt lägga över lite kort från gårdagen på lekparken...

Tur man har en snäll syster..

Tindra var oxå med såklart!

Tjing & hejj! /Malan


Kommentarer
Postat av: Mona

Full ös på barnen!! Du jag ringde faktiskt dig men fick inget svar... Det känns som det skulle vara bra om vi gjorde bort beställningen så vi inte står utan man helt plötsligt....



banan kram

2009-07-07 @ 22:28:08
URL: http://mmonna.blogspot.com
Postat av: Pappa

Hej min lilla älskling. Oj va fina bilder, och vilken fin text. Jag måste erkänna att jag grät en skvätt , när jag läste ett av dina inlägg. Du betyder oxå jättemycket för mej. Du är en fantastiskt duktig kvinna, och jag älskar dej nåt så djävulskt. PS! Tack för besöket, det värmde nåt oerhört. Kramisar Pappa

2009-07-08 @ 09:08:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0