En riktigt härlig helg!!

Trots en hel del mörka moln, ngn hagelskur & blåst så har vi haft en mkt härlig helg familjen tillsammans, vi har pottat på här ute, fixat på gården, färdigställt i förråden, snart dags för rensning där. Men fixat utrymmet för det som skall sparas, resten ska vi slänga, men de blir kanske nästa helgs projekt?

Jag har krattat grus, & åter grus, sen kärrat bort dem... Så mina 10 000 steg i söndags fick jag av att bara gå med skottkärran, haha!

Så söndag kväll fixade vi det sista i vår eldstad, så den var ju tvungen att invigas.. Lilleman la vi i vanlig ordning i sin säng, när han somnat smög vi oss ut & grillade korv & pinnbröd, ooh så gott!! :)

Tindra hjälpte mig att vara tyngd på väg tillbaka när vi tömt ut gruset.... Mammas fyspass minsann!!

Här sitter vi & äter gott, i kvällssolen, & snart är kl 21.30!


En död uggla hittade jag i diket på min morronprommis... :(

Sen en liten ego bild! Ja har ju blonderat mig litte,,, hehe.. SOMMAR!

Kissebarnen e väldans aktiva nu, men då o då slumrar dem in där det finns ngt gosigt att ligga på.. Lära gå vagnen??

Medan jag slöjdade ihop en 4 krokshängare med prismor, kanonsnygg!!!!


Men som vanligt mkt svårt fota, de blir inte alls så snyggt som i verkligheten,. så kom förbi o kika på alla mina hantverk den som vill??

Nu ska ja hämta lillan på dagge =)

/Mallan


Kommentarer
Postat av: Malla

Hej hej, vad fin du vart som sommarblond! :)

/Malla

2009-06-08 @ 20:38:01
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0