Lördag..

Började med sovmorron för mamman, härligt, jag sov & låg kvar i sängen fram till strax efter 9 :))

Käkade frulle & åkte till bror Peter som fyller år, så där syndade jag, eller jag åt lunch o sen syndade jag med en bit daimtårta, damn!! Nåja tur de var lör iaf =)

Väl hemma tog jag med hunden ut på en 50min promenad i snabb takt, underbart, lite sol men lite kyla, ganska lagomt klädd så de var riktigt skönt! Nu har jag sedan ett tag kommit upp i stegen 10 000st så de kändes skönt..
Pulade på här ute på gården hela familjen medan lilleman sov, krattade & sorterade bort lite stora stenar..

Svärföräldrarna var förbi en snabbis från västerbotten, så dem han vi hejja på innan vi drog till bror Patrik med familj på middag, grillat, såå gott! & så rött vin till oss mammor, herregud vilken syndardag Malin??! :-o

Så över till dagens matintag (tur ja iaf knallat lite drygt 13 000 steg)

Frulle: nutrilett intensive shake
Mellis: inget
Lunch: liten bit smörgåstårta + liten bit daimtårta
Mellis: smootie by Mallan, mjölk, jordgubbar, ½ banan, sesamfrön & krossade linfrön
Middag: grillat, klyftpotatis, lite bea sås & massor med sallad! sen en bit rabarberpaj & vaniljglass

En massa vatten idag + min 50 min promenad, men så här ikväll då man sitter mätt så känns de totalt jävla skit att man käkat så mkt med socker, faan å!!!

Imorron blir de dubbla promenader! Oavsett väder, så de så!

/Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0