Måndag..

Vaknade av lilleman kl 06.30, så steg upp o fixade oss i ordning, lillan gick jag upp o väckte runt 7-tiden.. Klädde oss o åkte på barnens båda daggen & sen åkte ja o handlade lite sånt som ja glömde igår, te.x toapapper (varför lyckas man alltid med att glömma det) o halstabletter.. Åker ju på sånna hemska torra hostattacker nu då min förkylning snart är över..
Sen hem o somnade till en stund i soffan innan de var dags åka o hämta lilleman! En mkt trött kille som inte alls fått tillbaka hela sin energi efter förkylningen, så ja sjöng o petade på honom hela vägen hem så han inte skulle somna =)
Åt lite lunch o han sov 2h, hämtade Tindra, käkade mellis, hon somnade till i soffan, trött efter en varm dag ute på dagge kan ja tänka mejj? Sen åkte vi o lekte o drack kaffe hos Åsa & pojkarna..
Middagen avnjöts inne o sen gick vi ut o röjde lite på gården, klippte lite gräs, bar bort skräp o skrot o blåste upp giraffpoolen, så Tindra hann med ett kvällsdopp innan de var dags att gå in o sova..

Nu har jag duschat o slappar litegrann, rakat benen o fixat sommarfräscha tår i en nyans av ljusrosa.. =)

Dagens matintag:

Frulle: Allevo intensive shake
Mellis: nutrilett mealbar
Lunch; kyckling o ris
Mellis: nutrilett intensive shake
Middag: lax o pressad potatis
Kvällsfika: 1 nektarin

Nu ska ja slänga mig i soffan.....

GLÖM INTE KÖPA LOTTER!!?

/Malan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0