Måndag & ny vecka...

Idag har jag & lilleman vart på inskolning på hans dagge, allt gick bara fint o Milton lekte på, han e ju en nöjd liten grabb som inte e så rädd av sig, utan tar livet med godan ro :)
Efter nästan 2h åkte vi hem o åt lite lunch, sen fick han sova & jag satte mig & slöjdade. Har gjort 2st små kungakronor, blev mkt fina, samt blompinnar med änglar & ett blomstertorn till grannen, så sen ska ja fota lite tänkte jag när blomstren kommit igång...

Ikväll har vi även vart på Tindras vårfest/avslutningsfest på dagge, spelade brännboll barnen vs. föräldrarna, barnen vann! :)))
Sen bjöds det på fika, saft & kaffe & avslutningsvis en spännande fiskedamm i skogen, lite godis, poppade popcorn & en sån där "visselpipa som åker in o ut när man blåser i den", vet inte va dem kallas, haha! & trött e jag i ögat, så nu är det sängen som väntar..

En mkt nöjd & trött Tindra ikväll som somnade innan huvudet landat på kudden tror jag?

Dagens matintag:

Frulle: Fil & fiberhavregryn
Mellis: 1 banan
Lunch: Fullkornspasta & köttfärssås, massor med sallad
Mellis: inget... *oooops*
Middag: potatis & köttbullar, massor med sallad

Övrigt = fusk: 1/4 bulle på Tindras fest + 2 godisar från fiskedammen.. jaja..

Aktivitet: hanns inte så mkt mer än dagens rusande in o ut, det vanliga liksom.. :) stegräknaren var totalt borta på morron, DAMN!!! hade ju lagt den bredvid sängen, men vette faan om hunden tatt den kanske?? Har letat överallt!! =((

Natti.... Imorron kommer bilder från kvällens fest, orkade inte lägga in dem nu, god natt!

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0