Midsommar idag!

I veckan har både mamman, Tindra & Milton vart snuviga. Lilleman har fortfarande feber o en massa grönt snor, jobbigt i halsen, men dock (ta i trä) tycker jag mig se ngn liten piggare i glimt i hans lilla ögon!? :)
Så pappa Magnus & Janne Gobben är ute o grejjar på med vår ved, härligt så rik vi kommer känna oss i vinter, ingen eluppvärmning utan ved ved veeed, de kommer bli många IKEA resor nu & fortsatt renoverande inomhus!

Iaf så klädde vi på oss efter frulle o gick ut allihopa, men klädde på oss pga snuvan iaf..

Så här kommer lite snyggiskort, Trevlig Midsommar alla läsare!! Kram Malin med familj!

Lilleman testade på en rabarb...

MMM de va rätt så gott!?


Har jag fått en snigel i min trädgård?? :)

Gla kille! Va håller mamma i?? Glass =))

Mmm.... gott?


Men efter man vänt på den & inte bara sugit på pinnen så var de kallt, surt & smakade inte bra alls! haha..

Nej de var mkt bättre leka med båtarna, så glassen fick hunden!


Från oss alla till er alla GLAD MIDSOMMAR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0