Onsdag, dagen mitt i veckan!

Vaknade runt 7.30, så himla skönt få sova lite längre (speciellt eftersom mamman aldrig kommer sig i säng i tid om kvällarna, men de e ju så mkt som ska göras, grösfröt måste vattnas likaså blommorna, ge alla djuren sin kvällsranson o hinna ta igen sig....) sedan klev jag & Milton upp, Tindra sov fortfarande..
Han fick rena kläder på sig & en flaska välling i magen, sen gick jag upp & duschade, då hade Tindra vaknat så hon fick äta sin välling i sängen, & som hon myste! :)

Lämna Tindra på sitt dagge & sen bar det iväg på Miltons.. Idag var han mkt tröttare än sist, trots att vi sovit så pass länge? Så sista halvtimmen bestod mest i att samla mammakramar, eller sitta i mitt knä & gnugga sig i ögonen, så vi beslutade oss för att kl 08 är en mkt bättre tid för honom, han e ju så glad när vi kommer & tar för sig, men blir fort trött på slutet & ledsen & det är ju inget vi eftersträvar.. :( Tur att allt går att lösa!

Sen hem, käka lunch, Milton sov ett par timmar & vi hämtade Tindra kl 14. Efter det har tiden gått i snigelfart här hemma, det har regnat & varit allmänt kallt & pissväder, regn & åska så ingen TV, data, telefoner har vart ikopplade, hm, va lätt att sysselsätta sig va?? Milton har varit trött trots sina många timmars sömn, men oxå grinig, & han dreglar en del, kan de vara mer tänder på G nere, eller håller han på bli snuvig?? Jaja, den som lever får se!

Har hunnit slöjda en del oxå, en massa hängare, kuligt värre, man får ju sina il & då e de bara köra på!
Ska ju vara på Norrskensudden på Skatan 13-14 Juni på Öppet Hus, en massa hantverkare som ställer ut & säljer, mellan kl 11-15, så varmt välkomna e ni!!

Små söta kungakronor, kanonfint tillsammans 1 stor + 1 liten


Åkte ikväll & hälsade på Fredde, Anna & Moa för en kopp kaffe lite lek, & bara se ett annat hus för ett tag!?

Dagens matintag:

Frulle: Nutrilett shake
Mellis: Naturdiet mealbar
Lunch: Skinkpajen från gårdagens middag + massor av sallad
Mellis: 1 banan
Middag: Nutrilett shake + 1 äpple (ja va inte hungrig)

+ en massa vatten, dock väldigt lite steg på räknaren idag, men ja skyller på det dåliga vädret & mitt slöjdande, men ja tror inte ja fått i mig alltför mkt ändå idag? Jag får ta igen motionen en annan dag, de löser sig!

Nu ska ja kika lite innan ja dimper i soffan & vilar.. =)

Uppdaterar: de blev inge vila, ja klistrade & klippte ihop Miltons foto han ska ha vid sin hylla på dagge =)) & nu sitter ja & mumsar på lite naturgodis o nötter, blev lite sugen bara.. hihi..


//Malin

& HEJ & HÅ, DE E JU FÖR SJUTTON GUBBAR VÄGNINGSDAG IMORRON, MAN!!!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

haha jag gissar på att det var jag som höll Milton i vänster hand på kortet som han ska ha på förskolan! Lite brun?! :) hihi och det var innan utlandet :) Nu ska jag sussa, hoppas inskolningen går bra. Kram på ER!

2009-06-03 @ 23:13:58
URL: http://emmaumeabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0