Torsdag

Sitter i skrivande stund & dricker en modifast potatis & purjolökssoppa medan ja kikar bloggar, snart ska ja iväg & hämta Tindra...

Dagen på dagge idag jag bara fint för Milton, passade oss mkt bättre att komma tidigare från morron, så han hann leka ett tag innan de var dags för fruktstund, där satt han med Bibbi & mumsade banan.. Lekte mer o mer med andra barn som satt kring golvet, grejjade på & gick omkring med Bibbi.. Imorron ska vi testa att jag går ifrån in i personalrummet & dricker en kopp kaffe, Milton är ju en trygg kille som knappt undrat vart mamma varit, jag höll mig lite på avstång o pratade lite till han då o då idag, & allt bara ok.
Mkt glad kille som ibland kom o gick, höll händerna i Bibbis o log världens största leende när han såg mig, -min mamma!!! hihi...

Så över till dagens vägning, hela -2hg, haha skrattretande, men men de kanske e montan eller så inte?

Dagens matintag än så länge:

Frulle: "Fröig" + smör & ost, ett glas mjölk, 1 kopp kaffe
Mellis: Naturdiet mealbar
Lunch: Modifast potatis & purjolökssoppa
Mellis: smootie av mjölk & jordgubbar
Middag: köttfärsbiffar, stekt lök & vitlök + potatis & en massa sallad

+ mkt vatten, men dock lite lite steg, har slöjdat hela em innan Tindra skulle hämtas osv... JAJA! That´s life tydligen, iaf så ensam 3 barnsmamma hemma.... =(((

/Malin

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja en systeryster dag blir ju jättekul!! Det är ju inte så länge kvar till semestern! :) Och man behöver ju verkligen inte känna att man måste hem direkt man kommer heller! Skönt. Nu ska jag fortsätta jobba. Kram

2009-06-04 @ 14:13:17
Postat av: Jenny

hej mamman. Vi fick åka in till astrid lindregn halv sex onsdag morron och stannade till igår eftermiddag. Stackarn. men fasiken slemmet och snoret ärinte helt borta o man hör det när han andas.. jag tycker lite synd om han. Men inte mycke tman kan göra.. JAg suger så gott jag kan hehe.

Hoppas ni får en underbar helg. våran lilla familj ska åka på en liten roadtrip o hälsa på lite olika familje medlemmar. kram

2009-06-05 @ 08:56:35
URL: http://www.nynnyn.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0