Dagen idag..

Har verkligen bara tatt de lugna idag, känner mig fasen bakis nästan idag med, haha.. Nej men några få timmars sömn natten efter man varit på partajj gjorde att jag sov 2h med Milton idag, sköööönt!!
Sen ringde mannen o väckte mejj, för att sedan ha så otroligt dålig mottagning där han är, så inget av han sa förstod jag, de var bara lägga på o höras senare ikväll...

Flisan vecka e de igen , o vi fick idag svaret på alla allergiprover vi tog på henne för lite drygt 1½vecka sedan, -alla var negativa!!! =) ooh vilken tur!!

Dagens lunch höll jag nästan på sova ifrån, så när ja vaknade var jag vrålhungrig o fixade snabbt ihop kallrökt lax o kokta grönsaker till det.. =) nammi...

Flisan skötte lillebror medan ja hämtade Tindra på dagge, så hon hade fixat frilla på honom under tiden, haha!


Har i e.m avnjutit en grymt god proteinbar, som faan smakade snickers, ja var riktigt hungrig till e.m mellanmålet med, så även till middagen, o ikväll har ja dessutom ätit en apelsin..
Kan hända att de var pga den i stort sett matfria dagen som blev igår, då Mallan var mkt bakis..?? =)

Ja e ju ingen partyprinsessa längre, så de få tillfällen då ja dricker känner man nästa dag hur håret verkligen värker! haha..

Nu tillbaka till familjen annorlunda, o jaa ja e säker, ja ska INGA fler barn ha, men de e ju tur att ngn e duktig på befolka världen....!!

/Mallan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0